Ο ΟΠΑΠ ανακοίνωσε ότι από τον Ιανουάριο του 2026 θα προχωρήσει σε αλλαγή της εμπορικής του επωνυμίας σε Allwyn, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας φάσης ανάπτυξης τόσο σε διεθνή όσο και εγχώρια παρουσία.
Τι σημαίνει το νέο rebranding του ΟΠΑΠ;
Η διοίκηση τόνισε ότι το νέο rebranding είναι ένα στρατηγικό βήμα που φέρνει τον ΟΠΑΠ πιο κοντά στον διεθνή όμιλο Allwyn, με στόχο νέες επενδύσεις, πρακτικές και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης στον ελλαδικό χώρο. Παράλληλα, υπογραμμίστηκε ότι οι συνεργάτες παραμένουν βασικός παράγοντας επιτυχίας και θα έχουν ενεργό ρόλο στη μετάβαση.
Μάλιστα για την συγκεκριμένη συνεργασία, σε πρακτικό επίπεδο, ξεκαθαρίστηκε ότι δεν θα αλλάξουν οι συμβάσεις με τους συνεργάτες του δικτύου, ενώ το κόστος των βασικών αλλαγών του rebranding, όπως το logo των καταστημάτων, θα καλυφθεί από την εταιρεία. Επιπλέον, θα γίνουν νέες επενδύσεις με στόχο την ψηφιοποίηση και την αναβάθμιση των υπηρεσιών του.
Βέβαια, όσον αφορά τα δημοφιλή παιχνίδια του ΟΠΑΠ, όπως το ΤΖΟΚΕΡ, το ΛΟΤΤΟ, το ΚΙΝΟ και το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, θα παραμείνουν τα ίδια, ώστε να μην αλλάξει τίποτα για τους παίκτες και η προστασία τους και το Υπεύθυνο Παιχνίδι θα εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα του ομίλου.
Το κοινωνικό αποτύπωμα της εταιρείας διατηρείται και ενισχύεται, καθώς οι δράσεις του ΟΠΑΠ στους τομείς της Υγείας, του Αθλητισμού, και της στήριξης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων θα συνεχιστούν υπό το brand Allwyn. Επίσης, οι αθλητικές χορηγίες συνεχίζονται δυναμικά, με τον ΟΠΑΠ να αξιοποιεί διεθνείς συνεργασίες της Allwyn, όπως αυτές στη Formula 1 και με την ομάδα της McLaren.
Ποιός ο στόχος του νέου ομίλου;
Με το rebranding σε Allwyn, ο ΟΠΑΠ φιλοδοξεί να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του στην ελληνική αγορά των τυχερών παιχνιδιών καζίνο live, συνδυάζοντας τη δυναμική ενός ισχυρού διεθνούς ομίλου με τη σταθερή παρουσία και εμπειρία του στην Ελληνική αγορά.
Playngo
Playtech
Blackjack
Video Poker